Reclame maken in een winkelstraat
Reclame maken in een winkelstraat, op een al dan niet leegstaand pand, is een aantrekkelijk geprijsde vorm van reclame maken. U maakt naar wens reclame op de beste locaties in het centrum van een dorp of stad. Daarnaast kunt u met reclame maken in een winkelstraat vrij gericht een bepaalde doelgroep bereiken. U weet immers welke winkels er gevestigd zijn, dus waar het winkelende publiek (in grove mate) in geïnteresseerd is. Reclame maken in een winkelstraat heeft bovendien de toekomst: het is een vorm van reclame maken die de laatste tijd snel wint aan populariteit.
Hoe werkt reclame maken in een winkelstraat?
Wilt u via Hello Window reclame maken op een winkelruit, dan gaan wij eerst met u in gesprek over uw wensen. U geeft aan op welke locatie u reclame wenst te maken of op welke doelgroep u zich wilt richten. Wij zoeken vervolgens een geschikte locatie voor uw reclame. Tegen betaling van de folie en het plakken wordt voor u de etalage beplakt met reclame. Indien gewenst kunnen wij ook een geschikt ontwerp voor u maken. Als het bestand met uw ontwerp niet op de juiste manier aangeleverd is, zullen we dit indien gewenst voor u in orde maken. Uw reclame in deze winkelstraat blijft minimaal 3 maanden hangen. Wanneer het pand in kwestie eerder wordt verhuurd of verkocht, krijgt u de helft van uw geld terug of verzorgen wij voor u reclame op een nieuw, vergelijkbaar raam.
Meer informatie? Neem contact met ons opDe kosten van reclame maken in een winkelstraat
Behalve voor de folie, het beplakken en het eventuele ontwerp van uw winkelraamreclame, betaalt u ook huur voor de etalage. Deze huur bestaat uit een maandelijks afgesproken bedrag, dat berekend wordt op basis van de locatie van de reclame en het aantal m2 die uw reclame-uiting in beslag neemt. De deur blijft buiten deze beplakking, want die is voor de boodschap van de verhuurder/verkoper of makelaar.
De folie voor reclame in een winkelstraat
Voor reclame maken in een winkelstraat kunt u kiezen voor diverse soorten folies. Zo zijn er uiteraard 'standaard' bedrukte folies met uw logo, naam, ontwerp en/of foto erop. Daarnaast kunt u kiezen voor bijvoorbeeld folie waarbij u alleen van binnen naar buiten kunt kijken (maar niet andersom), folie waarop u met een beamer filmpjes of dia's kunt projecteren, 3D-folie en zelfs touchscreen-folie. Afhankelijk van welke folie u kiest, berekenen wij de prijs voor de folie.
De locatie van uw winkelruitreclame
De kosten voor het maken van reclame in een winkelstraat, worden zoals hierboven vermeld deels berekend op basis van de locatie waar uw reclameboodschap hangt. Wij hebben de locaties onderverdeeld in A-, B- en C-locaties, die we vervolgens onderverdeeld hebben in 3 categorieën. De A-locaties bevinden zich in de Randstad en de steden. De B-locaties in de grotere dorpen en de C-locaties zijn gelegen in het buitengebied. Deze locaties worden vervolgens onderverdeeld in categorieën: een locatie met categorie 1 ligt midden in het winkelcentrum, een locatie met 2 ligt aan de rand van het winkelcentrum en een locatie met 3 ligt buiten het (winkel)centrum. Deze categorisering is door de makelaars zelf bepaald. Alle combinaties van de categorieën zijn mogelijk. Een A1-locatie kan zodoende gevestigd zijn in de Kalverstraat in Amsterdam, terwijl een C3-locatie een etalage is van een voormalige bakker die gevestigd is aan een provinciale weg die leidt naar een klein dorp.
Ik wil reclame maken op winkelramen